FAQ

In cadrul echipei relatii cu clientii am strans cele mai populare intrebari . Apasa pe una dintre intrebarile de mai jos pentru a primii un raspuns imediat asupra intrebarii. Daca nu gasesti raspunsul la intrebarea ta, echipa relatii cu clientii iti sta la dispozitie 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana pentru orice intrebare pe care o ai. Iti vom raspunde in 24 de ore.

In cele mai multe cazuri vom expedia comanda dumneavoastra in urmatoarele 24 de ore. Ocazional, am putea avea nevoie de mai mult timp pentru a pregati produsele dumneavoastra si le vom expedia in termen de 48 de ore.

De indata ce comanda dumneavoastra este expediata din unul dintre depozitele noastre, va vom trimite un e-mail pentru a confirma ca pachetul este pe drum. Veti primi un numar de urmarire al comenzii si instructiuni cum sa urmariti statusul expeditiei dumneavoastra.


Daca returnati un articol din cauza unei erori din partea noastra sau daca este defect, vom fi bucurosi sa rambursam costurile suportate pentru trimiterea acestuia inapoi. In caz contrar, dumneavoastra veti suporta aceste taxe.


Verificam cu atentie toate produsele pe care le trimitem clientilor nostri si incercam sa va asiguram ca veti primi produse de calitate. Prin urmare, daca credeti ca exista vreun articol defect pe care l-ati primit, va rugam sa ne anuntati imediat, contactand Serviciul Clienti. 
Va rugam, indicati urmatoarele informatii in e-mail-ul dumneavoastra: 
1. Numele dvs. si adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat pe site-ul nostru. 
2. Numarul de referinta al articolului defect 
3. Indicati daca doriti sa primiti o rambursare sau un nou produs. 
4. In cazul in care doriti sa primiti un produs nou, va rugam sa indicati produsul pe care ati dori sa-l primiti in locul produsului defect. Puteti alege acelasi produs daca este disponibila marimea sau un produs diferit pana la aceeasi valoare. 
De indata ce ati trimis inapoi la depozitul nostru produsul defect, va vom trimite noul produs. Veti primi un numarul de urmarire al comenzii si instructiuni cum sa urmariti statusul expeditiei dumneavoastra.


Daca doriti sa returnati un produs, va rugam, contactati Serviciul Clienti, furnizand urmatoarele informatii: 

  • Numele dvs. si adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat pe site-ul nostru. 
  • Numarul de referinta al articolului pe care doriti sa-l returnati.
  • Noul produs pe care doriti sa-l primiti in schimb.

Dupa ce vom primi produsul returnat in depozitul nostru, vom lua legatura cu dumneavoastra si vom procesa solicitarea.


Ne pare rau ca v-am trimis un articol gresit in comanda dumneavoastra. In acest caz, trebuie sa ne informati imediat, contactand Serviciul nostru Clienti. Va vom trimite instructiuni detaliate despre cum sa returnati produsul. 

Va rugam, indicati urmatoarele informatii in e-mail-ul dumneavoastra: 

  • Numele dvs. si adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat pe site-ul nostru. 
  • Numarul de referinta al articolului gresit 

Va rugam sa indicati daca doriti sa primiti o rambursare sau articolul corect din comanda dumneavoastra. De indata ce ati trimis inapoi la depozitul nostru produsul gresit, va vom trimite noul produs, precum si numarul de urmarire al comenzii si instructiuni cum sa urmariti statusul expeditiei dumneavoastra.


In prezent, oferim trei modalitati de plata a comanzii dumneavoastra: 
Card de credit/debit, plati prin Skrill si numerar la livrare. 
• Platile cu card de credit sau debit sunt efectuate printr-o conexiune securizata pe site-ul Skrill.com, unul dintre cei mai mari operatori de procesare a platilor din lume.
• Platile in numerar la livrare se efectueaza la primirea produselor de catre curier.


Da, acceptam plata in numerar la livrare (plata ramburs). 
Oferim trei modalitati de plata pentru comanda dumneavoastra: card de credit / debit, plati prin Paypal si plata in numerar la livrare. 
• Platile cu card de credit sau debit sunt efectuate printr-o conexiune securizata pe site-ul Skrill.com, unul dintre cei mai mari operatori de procesare a platilor din lume. 
• Platile PayPal sunt efectuate prin conectare la contul dumneavoastra PayPal, confirmand plata catre info@brande.ro (contul nostru paypal). PayPal este un mod mai sigur si mai usor de a efectua plati online, fara a dezvalui comerciantului detaliile cardului dumneavoastra de credit. 
• Platile in numerar la livrare se efectueaza la primirea produselor de catre curier.


Daca ati primit deja e-mail-ul nostru de confirmare cu numarul de urmarire a expedierii, mergeti pe pagina noastra Transport si Livrare pentru a afla daca urmarirea este disponibila pentru tara dumneavoastra. 
In cazul in care urmarirea este disponibila, va rugam, retineti ca veti putea urmari expedierea numai dupa ce aceasta a fost importata in tara dumneavoastra. Asteptati 2-3 zile si apoi verificati site-ul de urmarire pentru tara dumneavoastra. 

Daca nu ati primit numarul dumneavoastra de urmarire in 48 de ore, va rugam, verificati dosarul Spam din e-mail pentru a vedea daca e-mail-ul n-a fost primit acolo. Se intampla destul de des in cazul conturilor de Gmail. In acest caz, ar putea fi necesar sa adaugati e-mail-ul nostru info@brande.ro la lista de contacte pentru a va asigura ca veti primi email-urile noastre in viitor.


Putem livra la adresa dvs. de resedinta sau la locul de munca. Daca doriti livrarea sa ajunga la locul dvs. de munca, trebuie sa fiti sigur ca cineva va fi acolo pentru a prelua primirea bunurilor, deoarece curierul va livra pachetul la adresa locatiei indicate, ci nu unei anumite persoane. 
Pentru a adauga o adresa de livrare diferita de adresa dvs. de facturare, va rugam sa luati urmatoarele masuri: 
Accesati contul dumneavoastra 
Dati click pe butonul “Adaugati adresa de livrare”


In cazul in care tara dumneavoastra se afla in Uniunea Europeana, nu vi se vor percepe nici un fel de taxe vamale sau de import. 
Pentru toate celelalte tari, vi se pot percepe taxe vamale si de import. Din pacate, nu avem nici un fel de control asupra acestor taxe, si nu va putem spune care ar fi costul respectiv, deoarece politicile vamale si taxele de import variaza foarte mult de la o tara la alta. 
Ar putea fi o idee buna sa contactati biroul vamal local privind taxele curente aplicabile, inainte de a comanda, astfel incat sa nu fiti surprins de taxele pe care nu le ati luat in calcul.


Uneori, nu trimitem in acelasi timp tot cea ce ati comandat, astfel incat in primul rand, verificati e-mail-urile noastre pentru a vedea daca oricare dintre articolele dvs. va fi livrat separat. 
In cazul in care nu ati fost informati cu privire la o expeditie separata, va rugam sa luati legatura cu Serviciul Clienti. 

Va rugam, indicati urmatoarele informatii in e-mail-ul dumneavoastra: 

  • Numele dvs. si adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat pe site-ul nostru. 
  • Numarul de referinta al articolului care lipseste

De indata ce produsul returnat este procesat de catre depozitul nostru, va vom trimite un email pentru a va anunta. Puteti utiliza, de asemenea, numarul de urmarire primit de la compania de curierat la trimiterea produselor dvs., pentru a urmari statusul expeditiei dumneavoastra.